Kalite Standartlarımız

Demirler Gümrük Müşavirliği

KALİTE STANDARTLARIMIZ

Gümrükleme ve Lojistik sektöründe faaliyet gösteren DEMİRLER GÜMRÜK MÜŞAVİRLİĞİ LTD ŞTİ olarak “Hizmette Sınır Yoktur” felsefesiyle çalışanlarımızın prensibi, siz değerli müşterilerimizin beklentilerini, zamanında, kaliteli ve mevzuat şartları yönünden eksiksiz karşılayarak müşteri memnuniyetini en üst seviyede sağlamaktır.

Eğitimli, çalışkan ve dakik personelimizle birlikte kalite yönetim sistemi şartlarına uyumlu ve mükemmele yönelik iş yönetimi ile mümkündür.

  • More than 20 years of experience
  • Over 200k happy customers and finished projects
  • It has 30 branches around the world
Bilgi-Güvenliği-yönetim-sistemi_new_

BİLGİ GÜVENLİĞİ YÖNETİM SİSTEMİ

Bilgi değerli bir varlıktır. Her ne pahasına olursa olsun onun korunması gerekmektedir. Bu standart, şirketinizin tüm güvenlik çabalarını elektronik ve fiziksel olarak koordine edilmesine yardımcı olacaktır. ISO 27001’i uygulayan işletmeler ve kurumlar, çok büyük avantajlar elde etmektedir. Potansiyel müşterilere kişisel ve ticari bilgilerin güvenliğini ciddiye alındığını gösterecektir. Bilgi yönetimi konusunda tutarlı ve uygun maliyetli bir yaklaşımın var olmasını sağlayacaktır.

İs_saglıgı_guvenligi_sistemi

İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ YÖNETİM SİSTEMİ

OHSAS 18001’in temel amacı; iş sağlığı ve güvenliği ile ilgili yasal mevzuatın ışığı altında, kuruluştaki söz konusu riskleri ortadan kaldırarak veya en aza indirerek, sağlıklı, güvenli bir çalışma ortamı oluşturmak ve bu ortamı yönetmektir. Daha detaylı anlatmak gerekirse OHSAS 18001’in üç ana başlıkta toplayabileceğimiz amaçları şunlardır;

1) Çalışanları korumak,
2) Üretim güvenliğini sağlamak,
3) İşletme güvenliğini sağlamak

kalite_yonetim_sistemi

KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ

ISO 9001 Belgesi bir uluslararası kalite standardı belgesidir ve en çok kullanılan bir belge olduğundan dolayı iso belgesi olarak da adlandırılır. Sonuna aldığı 9001 kodu kalite yönetim sistemi anlamına gelmektedir. ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi Belgesi KYS (kalite yönetim sistemi) olarak da geçmektedir. Kalite yönetim sistemi tüm dünyada ortak dildir. ISO 9001: 2015 belgesi tüm organizasyonlarda uygulanabilir bir belgedir.

Dg_iso_10002

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ve ŞİKAYET YÖNETİM SİSTEMİ

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi’nin Faydaları Nelerdir?

  • Müşterilerden gelen geri bildirimler doğrultusunda nasıl bir yol izleneceğini gösterir.
  • Müşteri şikâyetleri konusunda çalışanların bilinç ve dikkatlerini geliştirir.
  • Müşterinin önemsendiğini gösterir.
  • Müşteri memnuniyeti sağlar.
  • Şikâyetlerin tekrarını engelleyerek çözüm olanakları sunar.
  • Kuruluşun itibarını arttırır.
  • Müşterileri elde tutma maliyetlerini azaltır.

DEMİR GROUP

MARKA TESCİLLERİMİZ

DG_Demir_Group_Marka_tescil_belgesi
DG_Demirler_Gumruk_Marka_tescil_belgesi
Demir_Gumruk_Musavirligi_Marka_tescil_belgesi
Tek Pencere E-Takip Sistemi